Konieczna zmiana w ustawieniu wysyłania raportów do GIIF
14.02.2019
Od dnia 2019-02-14 obowiązują nowe ustawienia wysyłania raportów go SI GIIF z programu Notaris. Wszyscy użytkownicy, którzy używają oprogramowania Notaris w wersji niższej niż 3.5.0.5 muszą samodzielnie przeprowadzić zmianę konfiguracji według poniższych wskazań.
Ustawienia należy wykonać dla każdego użytkownika – notariusza, który jest zobowiązany do wysyłania raportów do GIIF. Aby wprowadzić zmiany wykonaj następujące kroki.
- Przygotuj dane konfiguracyjne swojej skrzynki pocztowej (swój adres email i hasło, nazwa serwera SMTP i port serwera)
- Następnie uruchom program Notaris Office i w zakładce dla każdego użytkownika wykonaj następujące operacje:
- Kliknij na użytkownika i zakładkę Parametry rejestru GIIF, zaznacz „Wysyłaj przez własną skrzynkę email”
- Następnie kliknij na zakładkę SMTP i wpisz dane swojego konta email, następnie kliknij „Wyślij e-mail testowy”
- Sprawdź czy dostałeś testową wiadomość na swoją skrzynkę. Jeśli tak to zmiana ustawień została przeprowadzona pomyślnie.
- Kliknij na przycisk „Potwierdź” aby zapisać wprowadzone ustawienia.