Zgłaszenie uwag do Systemu Notaris
27.06.2024
Drodzy użytkownicy w maju br. oddaliśmy do waszej dyspozycji nowy system zgłaszania uwag do oprogramowania Notaris – Helpdesk.
Zgłoszenie do usługi Helpdesk można dokonać przed zalogowaniem się do Systemu Notaris przy użyciu przycisku Helpdesk.
Zgłoszenie do usługi Helpdesk można również dokonać po zalogowaniem się do Systemu Notaris przy użyciu przycisku Helpdesk, który znajduje się w prawej części menu Notaris.
Usługa Helpdesk dostępna jest również z serwisu http://www.notaris.pl i można ją uruchomić za pomocą przycisku „KONTAKT Z HELPDESK NOTARIS” jak na podanej ilustracji.
W każdym przypadku uruchomienie usługi Helpdesk wywołuje formularz zgłoszenia, który można wypełnić podając swoje dane i opisując zgłoszenie. Po wypełnieniu formularza agent usługi Helpdesk nawiąże kontakt z państwem w celu realizacji zgłoszenia.
Zachęcamy do korzystania z tej usługi, daje ona nam możliwość szybkiego reagowania na zgłoszenia naszych klientów.