Notaris info – Jak uruchomić Helpdesk usługę pomocy zdalnej dla komputerów Mac
30.08.2024
Aby rozpocząć proces instalacji aplikacji Notaris z pomocą naszej firmy przy użyciu narzędzi Helpdesk, prosimy o wykonanie następujących kroków:
1. Proszę pobrać i uruchomić nasze narzędzia do pomocy zdalnej, które umożliwią instalację aplikacji przez naszego konsultanta Helpdesk. Narzędzia dostępne są pod adresem: https://www.notaris.pl/pomoc/. Proszę pobrać narzędzia, klikając przycisk POMOC ZDALNA, a następnie pozwolić na ich uruchomienie.
2. Proszę uruchomić narzędzie TeamViewer i podać ID oraz hasło, używając formularza zgłoszeniowego do usługi Helpdesk, dostępnego pod adresem: https://cc.softcream.pl/helpdesk/support-requests.
Po przesłaniu formularza przystąpimy do instalacji oprogramowania na wskazanym przez Państwa komputerze (ID komputera podają Państwo w kroku 1.b). Po zakończeniu instalacji skontaktujemy się z Państwem telefonicznie w celu ustalenia dalszych kroków i omówienia dalszej współpracy.
3. W razie potrzeby prosimy o kontakt https://cc.softcream.pl/helpdesk/support-requests