Aktualności |
Umowa licencyjna Notaris - 202426.06.2024 Szanowni Klienci w związku z rozbudową Systemu Notaris zmianie ulegają zasady udzielania licencji i pobierania opłat. Zmiany te dotyczą wyłącznie spraw organizacyjnych wewnątrz grupy Softcream ( https://www.softcream.pl/kontakt/) i nie mają wpływu na jakość świadczonej usługi. Szczegóły w zakresie umów licencyjnych… [więcej] |
Aktualizacje Notaris 2024-0606.06.2024 Od dnia 2024-06-07 będzie dostępna aktualizacja oprogramowania, która usuwa błędy związane z wysyłaniem deklaracji elektronicznych SD2. Zapraszamy do samodzielnej aktualizacji. Nasz helpdesk będzie dostępny od godziny 8.00 Zgłoszenia do wsparcia przyjmujemy pod adresem: https://cc.softcream.pl/helpdesk [więcej] |
Aktualizacje Notaris 2024-0415.05.2024 Szanowni użytkownicy aplikacji Notaris.pl oddajemy Wam kolejną jeszcze bardziej doskonałą wersję naszej aplikacji. Jedną z istotnych jest wprowadzenie sytemu Helpdesk. Usługa ta pomoże nam w komunikacji pomiędzy Notariuszem a naszym biurem obsługi. Zgłaszajcie nam wszystkie wasze problemy, postulaty i pomysły.… [więcej] |
Czy AI zastąpi Notariusza?28.03.2024 Na dzień dzisiejszy (stan na 2024 rok), zastąpienie polskiego notariusza przez sztuczną inteligencję (AI) wydaje się mało prawdopodobne z kilku powodów. Notariusze wykonują szeroki zakres czynności, które wymagają nie tylko dogłębnej wiedzy prawniczej, ale także umiejętności interpersonalnych, oceny sytuacji i… [więcej] |
Nowy podpis do szyfrowania raportów dla GIIF18.03.2024 Uwaga! Do poprawnego przesyłania raportów go aplikacji GIIF konieczna jest aktualizacja oprogramowania. 1. Pobierz: http://www.ftp.notaris.notariat.pl/notaris/Notaris_4.1.12.3_cert_install.exe 2. Zamknij aplikacje Notaris Office i Notaris Edytor 3. Zainstaluj na każdym komputerze pobraną paczkę aktualizacji [więcej] |
Helpdesk09.02.2024 Formularz zgłoszenia dla aplikacji Notaris znajdziesz po przyciśnięciu przycisku Szkolenia 1. Będąc w aplikacji Notaris kliknij na Szkolenia 2. Następnie w przeglądarce na KONTAKT Z HELPDESK NOTARIS 3. Następnie wypełnij formularz i kliknij Dodaj Czekaj na kontakt naszego konsultanta. [więcej] |
Usługa Helpdesk - zmiany w warunkach świadczenia usługi09.02.2024 Helpdesk – warunki świadczenia usługi od dnia 2024-02-12 Usługa Helpdesk umożliwia świadczenie dla klientów wsparcia technicznego „na odległość”, za pośrednictwem sieci Internet i dedykowanych narzędzi. Aby skorzystać z tej usługi należy wypełnić niniejszy formularz zgłoszenia i oczekiwać na kontakt asystenta… [więcej] |
Komunikat - zmiany w Notaris w raportowaniu GIIF/KAS30.06.2023 Krajowa Administracja Skarbowa dopiero w dniu 28 czerwca 2023 r., po licznych interwencjach Krajowej Rady Notarialnej przyznała, że od dnia 1 lipca 2023 r. przepis nakładający na notariuszy obowiązek, o którym mowa wyżej w art. 84a Ordynacji Podatkowej wygasa. W… [więcej] |